דלג לתוכן הראשי

עדכון WorkWay V1.2.0

· 3 דקות קריאה
David Furman
CTO - ראש המעבדה

מערכת צ'אט

  • תיקוני באגים ושיפורים קלים.
  • תיקוני תרגום לשיפור חוויית המשתמש.

מערכת מדריך למשתמש

שיפורים:

  • ניתן להתאים אישית את תכונת זמן הקריאה.
  • עוקפות תבנית מיושמות מהערכת נושא.
  • ביצועים משופרים על ידי הפחתת קבצי JS נוספים.
  • הוסר מטמון אובייקטים בצד השרת בעת יצירת מסמכים חדשים.

תיקונים:

  • תוקנה בעיה בהכללה או אי הכללה של קבוצות שאלות נפוצות.
  • תוקנה בעיית מחיקת נתונים אנליטיים בעת מחיקת מסמך.

ליבת הפלטפורמה

תכונות חדשות:

  • אזור תצוגה חדש ברוחב מלא עבור תכונות.
  • מזהים לאסימונים הזמינים בפורמטים של תצוגה.
  • סנכרון עבור שם חשבון WooCommerce.
  • אפשרות להסתרת קישור מחיקת החשבון.
  • הפניה מחדש של מוצרי WooCommerce לרישומים.
  • הפניה מחדש עבור דפי מחבר הבלוג לדפי הפרופיל.
  • הפניה עבור דפי פרופיל של משתמשים לא מאומתים.

תיקונים:

  • תוקנה חסימת ספקים בתבניות דפי רישום מותאמות אישית.
  • תוקנה מקלדת ניידת המופיעה בלחיצה על בורר התאריכים.
  • תוקן תרגום בוחר התאריכים לשפה היוונית.
  • תוקנה תכונת ההקלקה להעתקה עבור שדות טקסט לקריאה בלבד.
  • תוקנה נראות הגדרות החיפוש של התכונה ללא הקשר.
  • מושבת זמנית ניהול תכונות מצורף חדשות.

מינויים

מערכת המינויים החדשה, מאפשר לכם המוכרים למכור דברים בתור מנוי המערכת כרגע פעילה אך אנחנו עוד עובדים בשביל לשפר אותה למעכם המוכרים

מערכת תמיכה

  • מערכת תמיכה חדשה (פורטל תמיכה) מאפשרת לכם לפנות לצוות הפלטפורמה בקלות.
  • המערכת עדיין ניסיונית, ייתכנו שיבושים.

מערכת הכניסה

לאחר קבלת מספר רב של דיווחים על בעיות כניסה ויציאה מהפלטפורמה, אנו שמחים להודיע כי השקנו מספר שיפורים ותיקונים במערכת הכניסה.

מטרת השיפורים הללו היא לייעל את תהליך הכניסה והיציאה, ובפרט כאשר נעשה שימוש ברשתות חברתיות.

בין השיפורים שבוצעו:

  • תיקוני תשתית: זיהינו וטיפלנו במספר בעיות תשתיתיות שגרמו לקשיי התחברות.
  • שיפור ביצועים: ביצענו אופטימיזציה של מערכת הכניסה, מה שהוביל לשיפור משמעותי בזמן התגובה ובחוויית המשתמש.
  • שיפור תאימות: וידאנו שהמערכת פועלת בצורה חלקה בכל דפדפני האינטרנט ובמכשירים ניידים.

אנו מאמינים ששיפורים אלו יעזרו לכם להתחבר לפלטפורמה בקלות ובמהירות רבה יותר.

הערה

ייתכנו מקרים בהם עדיין יתעוררו קשיים קלים. במקרה כזה, אנו ממליצים לנסות שוב מאוחר יותר או לפנות לצוות התמיכה שלנו.

מערכת מכירות

תיקון - התקנה אוטומטית של התוסף Legacy REST API צריכה להתרחש פעם אחת בלבד. לאחר מכן, יש להתקין אותו באופן ידני (במידת הצורך).

תיקון - מתקן קריסה בעורך הבלוק המודאלי כאשר לוחצים על כפתור הוספה עם גוטנברג 18.3.0 ואילך

תיקון - תקן אזהרה בעת טעינת הפעלות אורח ממפגשים קודמים.

אנו מחויבים לספק לכם את חוויית המשתמש הטובה ביותר, ואנו ממשיכים לעבוד קשה על שיפור ושדרוג הפלטפורמה.